tisdag 17 februari 2015

Tisdagen den sjuttonde februari 2015

Semlans dag idag, jag kör LCHF sedan den sjunde februari och får helt enkelt avstå från världens godaste bakverk. Jag vaknade klockan tio idag av att mobiltelefonen ringde, det var DHL som ville leverera ett gigantiskt paket till Kim. Det var bara att kliva upp och gå ner för att ta emot paketet som var stort och tungt, vi slet kartongen upp för trappen då det vägde för mycket. Sen gick jag ut och gick mina åtta kilometer med mina gåstavar, det tar hårt på en latmask att gå åtta kilometer om dagen, men nu börjar jag få rutin på det. Efter att ha varit ute och gått så åt jag lite mat, tog en dusch för att sedan gå till jobbet. På jobbet låg det ett skriftligt beröm till mig från en en kund, berömmet gjorde mig jätteglad så klart. Kul att folk orkar ta sig tid att ringa. Jag jobbade fram till klockan 23:07 och efter jobbet spelade jag Grand Theft Auto V fram till småtimmarna, jag är ledig i morgon och det ska bli skönt, jag behöver vila efter att ha jobbat två dagar efter semestern. Haha!

- Kallt och dystert på promenaden...

- Trökväder...

- Jag lyckades avstå...

- Låg i mitt postfack på jobbet. Mmmmmustang!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar