söndag 15 februari 2015

Söndagen den femtonde februari 2015

Årets sista semesterdag idag och idag vaknade jag klockan 10:00, det har inte blivit mycket gjort då jag är sjuk. Jag har känt mig bättre idag, inte frisk, men inte heller dödssjuk. Jag och Kim tog en promenad på tre kilometer runt den sjö som ligger ett stenkast från lägenheten. Väl hemma igen så spelade jag Grand Theft Auto V och vid 19:30 drog jag igång Killzone 3 och spelade multiplayer med Palmen fram till småtimmarna. Nu är semestern slut och nu väntar elva månaders heltidsjobb, surt sa vargen.

- Två minusgrader 15/2-2015...

- Fin vinterdag...

- Blåste lite kallt...

- Ingen kommentar...

2 kommentarer:

  1. Krya på dig och tack för kommentaren hos mig...du har ett svar där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söstra mi, känner mig lite piggare idag. Jag kilar över till dig :)

      Radera