onsdag 18 februari 2015

Onsdagen den artonde februari 2015

Vaknar klockan tolv, trött som ett parasoll. Ute-termometern visade fem plusgrader vilket gjorde att jag sken upp som en sol, hoppas vintern och snön försvinner nu. Jag tog mina gåstavar och gick åtta kilometer, det duggregnade lite men den som vill vara fin får lida pin. Väl hemma igen hann jag spela Killzone 3 med Palmen i en timme innan jag gjorde mig i ordning för att åka iväg och äta på en kinarestaurang i grannstaden. Kim fyller nämligen år idag och hon ville äta ute i kväll, det passar ju perfekt eftersom jag är ledig idag. I kväll ska jag spela mer Killzone 3 med Palmen samt spela Grand Theft Auto V. Det blev en lugn onsdag trots att det orangea pensionskuvertet damp mer i lådan idag, vågar man överhuvudtaget ens öppna det?

- Fem underbara plusgrader idag...

- Åtta kilometer och 407 kalorier brända...

- Åttahundra timmar i Killzone 3...

- Det jobbiga kuvertet...

4 kommentarer:

  1. Nej öppna det inte man blir bara besviken...
    Passar på att tacka för en mycket intressant reseblogg från over there ☺ Ha det gött trots att semestern är slut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lisa :)
      Nej jag ska nog bränna kuvertet :)
      Va kul att du läste min reseblogg. Få får jag passa på att tacka för att du läste:)
      Ha det gott du med :)

      Radera