lördag 21 februari 2015

Lördagen den tjugoförsta februari 2015

Vaknade tolv idag, trött som en krukväxt gick jag ut och gick åtta kilometer och nu har jag gått 48 kilometer den här veckan. Efter promenaden spelade jag Grand Theft Auto V en stund, jag kände mig dock väldigt trött så jag gick och la mig och sov i en och en halv timme. Jag är fortfarande förkyld så jag antar att det var därför som jag var så trött, sen var det bara att hoppa i jobbarkläderna och jobba. Idag blrjade jag jobba klockan 18:39 och jag jobbade fram till 03:54 innan jag packade ihop och gick hem - för att sova. I morgon söndag börjar jag strax efter klockan 15 så i natt blir det inget tv-spel.

- Hade sällskap av solen på promenaden idag...

- Så skönt att solen är framme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar