fredag 20 februari 2015

Fredagen den tjugonde februari 2015

Vaknade halv tolv idag, trött som ett förkläde kollade jag på termometern som visade hela sex plusgrader. Jag fullkomligt sprang upp ur sängen, glad i hågen tog jag mina gåstavar för att gå åtta kilometer. Jag har nu gått 4,0 mil den här veckan och nu har det blivit rutin av att gå ut och gå, det är riktigt skönt att kunna gå ut och röra på sig mitt i den vidriga vintern. Efter promenaden spelade jag Killzone 3 med Palmen, vid 17:30 var det dags att hoppa i jobbarkläderna. Jag började jobba klockan 18:32 och slutade 02:49 idag och jag ska jobba hela helgen.

- Sex plusgrader, jag gillar...

- Varmt och skönt...

- Fantastisk himmel...

- Ska ta och åka inlines här tror jag...

- Nytt nummer av favoritblaskan...

- Lax till lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar