torsdag 27 november 2014

Torsdagen den 27 november 2014

Mobillarmet ringde klockan 12 på självaste Thanksgiving-dagen, jag snoozade i en timme innan gubbkroppen började vakna till liv. Trött som en eskimå klädde jag på mig och lagade mat. Enligt termometern så var det fyra minusgrader ute och när jag tittade ut så höll jag på att ringa och sjukskriva mig. Det har tydligen snöat och nu låg det ett tunt lager äckelsnö över hela stan, fy fan vad deprimerande. Efter att ha tryck i mig maten och avslutat måltiden med en kopp te var det bara att knata iväg till jobbet då jag började jobba klockan 14:25. På senaste tiden har jag kommit en till två minuter försent och nu måste jag skärpa mig. På rasten fick jag en shock när jag insåg att rasten var på två och en halv timme, men eftersom jag var så trött så la jag mig i vilorummet och sov bort två timmar. När klockan slog 23:49 packade jag ihop och gick hem för att spela Little Big Planet 3. I morgon börjar jag klockan 18:00 så i morgon får det bli sovmorgon.

- Köttfärssås till lunch...

- Frost...

- Kallt och hemskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar