tisdag 25 november 2014

Tisdagen den 25 november 2014

Om en månad är det annandag jul och man har förmodligen stoppat i sig saker som man verkligen inte borde ha gjort, men som tur är så består ju julmaten av rätt mycket LCHF-maträtter. Köttbullar, sill och fisk är ju sånt man får äta tack och lov. Jag vaknade till solsken idag och det är man ju inte van med, jag satte igång  med att spela Grand Theft Auto V innan det var dags att laga mat och gå till jobbet. Jag börjar klockan 16:00 idag, vilket jag gillar och jag slutar 23:30. I morgon är jag ledig och då ska jag spela mer Grand Theft Auto V, handla lite kläder samt köpa en kamera inför min USA-resa. Lönen kom ju i natt så man måste ju spendera lite. Nu ska jag läsa senaste numret av Expressens LCHF-magasin.

- Expressens LCHF-magasin...

- Mörkt när jag gick till jobbet...

- Grym soffa Coop...

- Någon stänger luckan som man gjorde förr...

- Snorhalt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar