tisdag 30 september 2014

Sista september

"Minns i november det ljuva september" heter det ju och idag är sista dagen att njuta av september. Jag vaknade rätt tidigt idag, redan vid halv elva slog jag upp mina trötta ögon. Jag spelade Grand Theft Auto V innan jag gick ner på stan för att äta, det blev gyrossallad. Jag måste sluta äta kött! Sen drog jag upp till jobbet och jobbade till 23:30. Efter jobbet ska jag hem och koka en stor kopp te och spela Grand Theft Auto V så klart. I morgon är det första oktober och nu är vintern här, jag som avskyr vintern ör ju så klart jävligt bitter över att sommaren är slut och nu ska jag tvingas genomlida 7 månader med äckel-snö och vidrig kyla. Usch!

Slänger sopor, jädrar vad sopor det blir

Mat

Matmässa på stan. Australien i mitt hjärta. Tyvärr var det bara kött här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar