onsdag 17 september 2014

En bra onsdag

Kom hem från jobbet igår kväll vid 23-tiden, duschade och stöp i säng. Trött som en framgaffel somnade jag på direkten. Fyra timmars sömn natten innan samt bilningen i grannlägenheten hade tagit hårt på sura farbrorn. Efter elva (11) timmars sömn vaknade jag glad i hågen (vad är hågen?) och kände att livet lekte eftersom man inte hade bilat idag. Utvilad och pigg lagar jag lite mat och drar upp till jobbet, det blir en bra onsdag det här tänkte jag när jag rullade till jobbet. Jag är ledig i morgon och det var väl därför det blev en bra dag kan man tänka. På jobbet lämnade jag in en ledighetsansökan för den 18 november då Grand Theft Auto V (PS4) släpps och det är också idag ett år sedan jag var hemma och ledig då Grand Theft Auto V (PS3) släpptes. I morgon väntar lunch med Kim, GTA V med Adam och tvättstugan.

Lämnat in ledighetsansökan för den 18/11 då GTA V släpps

Vackert på kvällen

Tjusigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar