fredag 29 augusti 2014

Underbara fredag

Då var det fredag igen och det är så jäkla skönt, den här veckan gick fort tycker jag. I kväll ska jag och Adam spela GTA V,  jag kommer troligen flyga omkring i min fina Swift-helikopter och leta reda på Adam som hoppar fallskärm. I morgon lördag ska jag, Kim och hennes två söner åka till Kupolen i Borlänge för att kika på kläder och senare på kvällen ska jag köra min syster susanne och hennes familj till Dala Airport då dom ska tillbringa en vecka i Grekland eller var det i Turkiet? På söndag blir det att fortsätta spela Grand Theft Auto V med Adam och tvätta så klart, man kommer aldrig undan den där förbannade tvättstugan.

Kväll över Borlänge

Min fina Swift-helikopter med skjutdörrar så Adam kommer in fortare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar