söndag 31 augusti 2014

Sista augusti

Söndag och det är den sista augusti 2014. Jag vaknade klockan sju i morse och genast satte jag igång och spelade GTA V. Vid 10-tiden drog jag till jobbet för att hämta mina inlines som blev kvar där på grund av att det regnade. Sen ringde min bror, vi hade bestämt att vi skulle träffas idag. Jag ska upp på hans tak och göra rent tegelpannorna samt att sätta upp någon plåt som har blåst ner. Brorsan är så jäkla höjdrädd och jag som älskar höga höjder har inget emot att hjälpa till.

Nu är dom hemma igen

Drog till Ö&B först

Upp på taket och rensa tegelpannor

Hasses barn-barn

Rensa hängrännor

Rönnbär och min bror

Mina fötter och min bror

Jag har det bra här uppe

Här står han som skriver skräpet du just läst

Tvättstugan som vanligt på söndagar. Den här gången tvättade jag mina lurar, bra där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar