måndag 25 augusti 2014

Köpt en ny Playstation 3

År 2007 kom Playstation 3 till europa, jag köpte en på releasedagen för över 6000 kronor. Ett år och en vecka senare gick den sönder, en vecka efter att garantin gick ut alltså. Det var bara att hosta upp 6000 kronor igen - inte okej! Det var 2008, idag är min kära maskin sex år gammal och har bland annat fått jobba ihop 800 timmar Killzone 3 och 570 timmar GTA V, för att nämna några. Maskinen låter som en osmord skördetröska och jag gissar på att den är på väg att lämna jordelivet vilken sekund som helst. För att säkra alla bra spel som släppts till den så beställde jag en ny förra veckan och idag när jag stod i badrummet och försökte fixa till en frisyr så kom ett sms från cdon.com. Mitt paket innehållanded en vit Playstation 3 ligger på den bensinstation som ligger i närheten av där jag bor. Jag sprang och hämtade paketet idag innan jobbat, nu ska jag förhoppningsvis klara mig ett tag från att köpa dyra spelmaskiner, denna kostade 2,300 kronor och ska räcka i minst fem år - hoppas jag.

Spännande med paket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar