söndag 24 augusti 2014

Skräp-söndag

Jaha, söndag igen och idag har jag spelat GTA V eftersom Flight School Eventet tar slut i kväll. Tyvärr hackar någon servrarna så PSN dyker. Jag blir tokförbannad så klart. Sen ringer jag Adam som glor på F1, eftersom jag tog hans bil hem inatt efter First Aid Kit-konserten så ville han ha tillbaka bilen. Så jag körde ut bilen till Adam och väl hemma igen så började jag tvätta - som vanligt på söndagar. Kim undrade om jag ville ha mat för hon skulle till McDonalds, jag följde med och åt en hamburgare utan bröd. Resten av skräpsöndagen ägnade jag nere i tvättstugan samtidigt som jag önskade att PSN skulle börja fungera igen så Adam och jag skulle kunna spela GTA V halva natten.


Av sex personer hamnade jag etta i Flight School Eventet. Den här gubben kan fortfarande

Men va fan

Jag gillade verkligen Adams Saab, jag skulle faktiskt kunna tänka mig en Saab nu. Fast nu ska jag inte ha någon bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar