onsdag 23 juli 2014

Kärleksproblem

Jag och en tjejkompis satt och pratade för några dagar sedan då det kom fram att hon hade känslor för mig. Jag förklarade att jag inte hade några känslor alls för henne. Jag vill aldrig mer ha ett förhållande och med den inställningen jag har så kommer jag aldrig mer bli kär heller. Det konstiga med det här är att jag har varit så öppen och ärlig mot henne hela tiden. Vi har haft diskussioner om förhållanden förut jag och den här tjejen och båda har sagt att vi aldrig ska ha ett förhållande. En del tjejer har en tendens att vilja ha allt som dom inte kan få. Jag tror att det är så i det här fallet. Jag tror, att hon går omkring och tror att hon är kär. Själv har jag slutat svara på hennes samtal och sms eftersom jag är livrädd. Jag springer - åt andra hållet! Ingen sårar mig igen.




2 kommentarer:

  1. Fy vad trist... Hoppas hon fattar vinken. Tråkigt att du inte vågar satsa på kärleken. Är det rätt kan det vara underbart. Ta hand om dej i värmen :-)

    SvaraRadera