fredag 25 juli 2014

Gunilla Dahlman & Amris - Kom å rulla i mitt rullande hus

Om man är i min ålder borde man ha hört dom mest populära låtarna som finns kan man tycka då man blir bombarderad av poplåtar i dom flesta radiostationerna, men ibland blir man överraskad av en gammal låt som man aldrig hört tidigare och som är riktigt bra. Detta hände mig i onsdags, mitt under den pågående cruisingen som vi hade här på byn. En gammal risig bil (så klart) med en massa fulla raggare (så klart) åkte omkring med dörrarna öppna på bilvraket och spelade musik. Jag hade tidigare under kvällen sett bilen med raggarna utanför stå och dansa på macken där jag bor. När jag så går hem i natten kommer dom åkandes och dom spelar fortfarande musik, den här gången hajjar jag till då det lät ganska bra. Jag hör något i stil med "rulla i mitt rullande hus". Idag när jag satt på jobbet och hade tråkigt så googlade jag det jag hade hört och jag fick fram var det var för något. Det var Gunilla Dahlman & Amris med låten "Kom och rulla i mitt rullande hus", nu står låten på repeat i mina lurar och man blir så jäkla glad av den. Tack till raggarna i bilvraket för musiktipset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar