söndag 15 juni 2014

En ledig helg

Fotboll. Så kan man summera min helg. Kims son Linus har soelat cup hela helgen så vi har kört honom mellan alla fotbollsplaner i stan. Det har varit fint väder och det har faktiskt varit kul att se på fotboll trots att jag inte gillar det. På lördagen gjorde jag storkok på två och ett halvt kilo köttfärs och jag fick ihop åtta matlådor. Jag skäms dock över att jag inte köpte kornfärs. Det här måste vara sista gången jag köper kött! Jag och Kim har också planerat lite på vår USA-resa. Vi gick till resebyrån och frågade om vi kunde kapa en vecka samt att flyga hem från Miami istället för New York och det fick jätte bra då vi hade avbeställningsskydd. På söndagen monterade Kim och jag golvlister, tyvärr så räckte inte alla golvlister så fi måste köpa mer. Sen hälsade jag på min far som var fullt upptagen med fotbolls-vm. Bara fotboll den här helgen alltså.

Vi gjorde ostfyllda svampar med bacon

Fotboll

Fotboll

Åtta portioner med köttfärssås

Kebabsallad alá LCHF

Golvlister fogade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar