tisdag 20 maj 2014

Mår bra så bra

Just nu mår jag så jäkla bra, allt är perfekt. Jag kommer på mig själv med att sitta och le och jag har så mycket att vara glad för. Igår kväll satt jag och kollade på mina foton från min USA-resa från år 2012-2013. En massa resminnen gjorde sig påminda och det är ju bara åtta månader tills jag sätter fötterna i USA igen. Det gjorde att humöret gick upp i topp. Det vackra vädret är ju också en orsak till mitt glada humör, ja och det faktum att jag gått ner 7 kilo gör mig hög på livet. Mitt humör peakar nu känner jag, så jag njuter av livet till 100 procent. En låt som gjort mig glad idag är "Love Runs Out" med Onerepublic, den är så jäkla bra och den får mig att må ännu bättre. Jag vill tacka livet som gett mig så mycket sjöng ju den där finska sångerskan.

Livet är fantastiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar