fredag 23 maj 2014

Äntligen fredag

Solen sken hela dagen och inlinesen satt på fötterna i fyra timmar innan jag gick in och lagade mat för att sen börja jobba. Det blev bara 33 grader varmt inne i mitt arbetsfordon idag, hela tio grader kallare än i Alice Springs för fyra månaders sedan. Den här värmen vi har haft idag bekommer mig inte, jag har inte ens tänk tanken att det har varit varmt. Men mina kollegor gnäller så klart. Idag fick jag ett foto på snö upplagt på min vägg på Facebook. Jag tror dom har åkt på solsting, för jag måste erkänna, jag fattar inte att dom klagar. Är det inte det här man har väntat på i nio månader? Efter jobbet åkte jag hem och fixade till mig för ikväll blir det utgång på Club V.

Dom här går jäfligt bra

Strikt LCHF funkar inte när det nästan är 30 grader varmt :(

Snart blommar dessa ut

Fint på väg hem 1

Fint på väg hem 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar