söndag 27 april 2014

Njuter av solen

Åkte inlines till fyra i morse, hem och duschade och sen ringde Marie. Marie är en ny tjej på jobbet som jag pratat lite med. Hon ville prata om allt möjligt och vi pratade en stund. Satt uppe och tänkte på Emilia igen, när klockan hade passerat 05 gick jag och la mig. Fem och en halv timme senare, när klockan är 10:30, ringer mobillarmet. Det skulle bli fint väder idag och jag drog på mig mina inlines och åkte ner på stan. Satt mig på en bänk och solade och lyssnade på "We are the People" med Epire of the Sun på repeat för tredje dagen i rad. Älskade sol vad jag älskar dig.

Here we go

Livskvalitét

Fick bli Sibyllas kebabsallad med massor av sås på idag. Jag vet inte vilken svensk kebab som är vidrigast, Sibyllas eller pizzeriornas.

Tack för idag. Solen gick ned 20:25 idag den 27 april 2014


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar