lördag 26 april 2014

En solig och varm vårdag

Herregud vad jag älskar att kliva upp strax före klockan 11 på morgonen när det är 15 grader varmt och solen bara vräker på med sina strålar som får mig att känna livsglädje. Jag snörade på mig mina inlines så klart och tryckte in lurarna i öronen och drog ner på stan. Frihetskänslan är enorm på inlines, det går inte att förklara, det måste upplevas. Jag kryssade mig fram bland folk som inte har vett nog att veta på vilken sida man går på gång och cykelbanan. Nere på stan slog jag mig ner och njöt av värmen. Jag var inte värst närvarande, mina tankar var hos E. Det kommer aldrig bli något mellan oss, jag vet det. Jag känner mig stark igen, jag är tillbaka på banan även om jag hade kört av ordentligt. Nu ska jag njuta av den vackra kvällen.

Scania

Så vidrigt vacker. Jag hamnade på Mustang-utställning. Detta är dock en Shelby Cobra

Sol, underbara sol

LCHF lunch

Fantastisk kväll

Att jag aldrig tröttnar, åkt inliens sedan år 2000

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar