måndag 28 april 2014

Bara inlines

Bloggen blir ointressant med allt babbel om inlines. Jag ber om ursäkt för det. Jag slutade jobba 21 och det var för varmt ute för att bara åka hem. Jag tog en omväg ner på stan, åkte på snustorr och uppsopad cykelbana för att träna snabb viktförändring. Att försöka tappa balansen genom att göra piruetter för att på så vis träna upp balansen som blivit mycket bättre sen jag började åka i år. Du som inte åker inlines ska få ett tips. Köp och träna och du kommer ångra att du inte började tidigare, jag har åkt sedan år 2000 och det är fortfarande lika kul. Men nu är det fördigåkt, det ska bli regn och snö i en vecka. Meniskerna får vila, men jag gråter blod.

Vill bara åka

Tidigare idag

Har kollat tusen gånger i väderappen, men det spelar ingen roll. Det ska regna i morgon :(

Höll på att slita menisken ur led och hamna i ån när herr groda valde att hoppa upp på cykelbanan framför mina inlines. Helvete va nära det var! Grodan klarade sig iaf. Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar