torsdag 27 februari 2014

Sugen på en USA-resa

Jag har fortfarande ingen resa bokad, det är ju liksom ingen idé då jag inte vet om jag har kvar jobbet i sommar. Jag blev ju uppsagd den första januari och det är som bekant sex månaders uppsägningstid. Den första juli vet jag om jag har jobb eller inte och det känns ju tråkigt samtidigt som jag inte har någon större lust att resa någonstans. Jag är mätt på att resa just nu, men idag blev jag sugen på att åka över till San Fransisco, dra ner till Los Angeles via den vackra kustvägen Highway One - igen. Jag missade så mycket när jag var över till USA 2012-2013 trots att jag åkte från väst till östkusten. Jag vill hyra en Mustang, njuta av den amerikanska friheten och bränna gummi på Route 66. Jag vill åka idag, men det blir förmodligen i slutet på december, om det nu blir något.

Ett av mina bästa resminnen. Ford Mustang på Route 66 och så lilla jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar