tisdag 26 november 2013

Varning för Tele 2

Jag har i flera dagar har problem med mitt mobilsurf, jag vet att det är ett I-landsproblem, men om man betalar dyra pengar varje månad så ska det fan i mig fungera. Jag har ringt Tele 2's kundtjänst som varje gång svarar med att det beror förmodligen på att jag har gjort av med så mycket mobilsurf och att jag inte har så mycket kvar och att det är därför det går så sakta. Om Tele 2 skulle sälja bilar och jag köper en bil och råkar bara ha en liter bensin kvar, skulle då bilen gå långsamt? Dumt jävla svar Tele 2.

Snart slut på mobilsurf, då tycker oseriösa Tele 2 att jag inte ska kunna surfa.

2 kommentarer:

  1. Du ringer inte mycket du heller Tompa! Och btw skulle du bytt till halebop, det är grejer det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Nej här rings det inte i onödan. Får byta till Halebop då :)

      Radera