lördag 28 september 2013

Provkört nya Scania Streamline

Jag slutade klockan 03.00 i morse och sen skyndade jag mig hem för att sova. Fyra timmars sömn blev det innan jag var tvungen att kliva upp och skynda mig ut till bussen. Varför jag gick upp så tidigt var för att Scania är On Tour just nu i hela Sverige och idag stannade dom till i grannstaden. Har väntat länge på den här dagen och jag har känt mig som ett barn på julafton. Att köra sprillans nya Scania lastbilar är det bästa som finns, det är till och med roligare än att köra bandvagn som jag har körkort på. Sex lastbilar hade Scania med sig idag, på självaste h-julafton.
Denna körde jag. Dragbil med trailer är den vackraste av dem alla. Jag är kär!


Denna provkörde jag också, gick som en dröm!

Denna körde jag också. Mäktig!

Jag är i himlen!

Köpte skal till min iPhone 5

Scania road tour 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar