tisdag 27 augusti 2013

Gamestop har nattöppet på grund av GTA V

Jag var in på spelbutiken Gamestop idag för att betala klart mitt exemplar av GTA V som jag bokat där. 1500 kronor går den på, men då är det en collectors edition. Jag har redan bytt in spel för över 1000 kronor så idag betalade jag in resten på cirka 170 kronor så nu är den betald och klar. Killen i disken berättade att dom ska ha nattöppet bara för releasen av GTA V, då kan man förstå hur jädra populärt GTA är. Jag gissar på att GTA V kommer krossa alla tidigare rekord, spelet kommer uppskattningsvis sälja runt 3-5 miljoner kopior på releasedagen den 17 september. Det är idag precis tre veckor kvar och måndagen den 16 september klockan 23.30 står jag och hänger på låset. Tack för det Gamestop!

- Om exakt tre veckor idag släpps årets bästa spel. Det är förmodligen det bästa spelet sedan GTA IV som släpptes 2008

2 kommentarer:

  1. 5:an kommer bli grym! Köper det nog till Xboxen. Men hoppas på en pc version snart. Å 4:an kom ut redan 2008, inte 2010 ^^ ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym! Vi får hoppas att det kommer till PC, skulle vara kul :) 2010? Aj då :) Tack för din kommentar! :D

      Radera