torsdag 27 juni 2013

Bokat klart alla vandrarhem

Jag fortsatte att boka vandrahem idag, även den här gången i staden Alice Springs för dom tycks ha en konstig regel som säger att man bara får bo en vecka i sträck på många vandrarhem. Jag skall tillbringa två veckor i mitt hjärtas stad Alice Springs så jag tog en vecka på vandrarhemmet Annie's Place så nu är jag klar med Alice Springs också. Sen bokade jag vandrarhem i Sydney också, jag valde samma ställe som sist trots att jag svor att jag aldrig mer skulle bo här. Men det ligger centralt och det är jäkligt billigt. 222 kronor natten är långt under min budget för boende som ligger på 300 kronor natten. Nu har jag bokat klart alla vandrarhem som jag ska bo på under min vistelse i landet Down Under.

Annie's Place the Friendly Backpackers
4 Traeger Avenue
Alice Springs. NT 0870
27 december - 03 januari
Pris: 1007 kronor (153 AUD) (Betalt 102 kronor, resten på plats)

The Maze Backpackers
417 Pitt Street,
Sydney, Australia
03 januari - 15 januari
Pris: 3008 kronor (458 AUD) (Betalt 303 kronor, resten på plats)


Här bodde jag 2011 i Sydney, jag drömmer fortfarande
mardrömmar om deras helt utslitna madrasser.
Men det ligger mitt i Sydney och det är så
in i bomben billigt att bo här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar