söndag 12 maj 2013

Åker till Miami i december 2014

Det finns ju tyvärr en chans att jag måste återvända hem från Australien, så mycket vet jag. Så idag kollade jag upp vad det skulle kosta att åka till Miami under december månad, jag planerar nämligen att åka dit i december 2014. 5500 kronor för flygbiljetten tur och retur, så nu är det spikat. Omkring den nionde december 2014 åker jag till Miami, som var en av dom städer som jag tyckte bäst om när jag var i USA. 30 plusgrader i december är inte så dåligt, även om jag skulle vilja ha varmare.

4 kommentarer:

  1. Jäklar vad billig biljett! Hur lång tid kommer du att stanna där? :)
    Själv försöker man nu få tag på ett jobb efter man äntligen lyckades att ta sitt körkort, så man äntligen kan ta en resa från detta trista land :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjena Marcus och tack för din kommentar :) Ja jag tyckte också det var billigt. Jag kommer nog stanna i 4-5 veckor! STORT GRATTIS TILL KÖRKORTET!!!

      Radera
    2. Låter perfekt! :) Tackar så mycket! Billigt blev det, totalt ungefär 9000 kr :)

      Radera
    3. Grymt bra jobbat!!! 9000 är "billigt" idag :)

      Radera