måndag 20 maj 2013

Känner mig piggare

Gick och lade mig vid 02-tiden i natt, men det gick fan inte att sova. Jag låg och snurrade runt och gnällde likt en gammal mangel. Så när klockan ringde vid tio så snoozade jag en timme, mest för att jag var trött men också av den anledningen till att man hade lovat regn idag. Döm om min förvåning när jag kollade ut och det var nå så djävulskt med sol. Jag skyndade mig att klä på mig och göra mig i ordning, det var då som febern gjorde sig påmind. Svetten rann som Niagarafallen innan jag ens satt på mig mina inlines. Men jag känner mig lite piggare, jag är i alla fall inte dödssjuk längre. Man ligger sjuk hela helgen, sen när det blir måndag, ja då är man piggare. Jävligt märkligt!

Åkte ner på stan för att sätta in lite pengar jag fick av min far i fredags, ja pengarna går till Australienresan, här får man inte unna sig något tyvärr. Efter besöket på banken så åkte jag upp till jobbet och la mig och solade på taket. Varför på taket undrar du? Jo för det är högre upp och solen tar som fn där uppe. Sen får jag vara i fred också, med min vita kropp. Dagen bjöd verkligen på Turkiet-värme idag. Tack för det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar