måndag 22 april 2013

Schema Inrikesflyg i Australien

Jag har funderat ett bra tag på när och hur jag ska flyga med inrikesplanen i Australien och i kväll spikade jag ihop mitt lilla schema. Jag flyger från Sverige den 9 december och landar den 11 december på natten i Perth som jag ska tillbringa sex dagar i. Sen flyger jag högst upp i norr och till den lilla staden Darwin och här stannar jag i fem dagar för att sedan flyga till min favoritstad Alice Springs och här stannar jag i två veckor. Det blir till att fira både jul och nyår i Alice, vilken julklapp! Till Sydney flyger jag den 3 januari och här kommer jag vara i en och en halv vecka. Så här ser det ut:

AVGÅNGAR FLYG:

9/12-13 till Australien (Perth)

16/12-13 till Darwin

20/12-13 till Alice Springs

3/1-14 till Sydney

15/1-14 till Arlanda

Kan inte vänta längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar