fredag 26 april 2013

Jag måste flytta

Knappt två år, så länge stod jag ut med att bo i huset som gud glömde. Att jobba kväll/natt och bo i en lägenhet där grannar visar noll respekt går inte. I morse klockan 09.00 stod någon och borrade med slagborr, i helgen slog någon sönder låscylindern till entrédörren så dess knarkarpolare kunde komma och gå. Man har fest till klockan 05.00, man tömmer brandsläckare efter brandsläckare i trapphuset. Man lämnar sin hund när man går till jobbet som i sin tur står och skäller konstant, vi har två sådana hundar i vårt hus. Vi har en kille som misshandlar både människor och sin hund. Hantverkare som ska renovera drar igång runt 8.00.

Det hade säkert gått att bo kvar om jag jobbade dag, men det gör jag inte. Hur kan man visa så lite respekt för folk som jobbar andra tider på dygnet? Det finns ju hur många som helst som jobbar natt. Jag är så ledsen och besviken på hyresvärden som skiter i problemet, det verkar som att det inte gör något att folk förstör. Jag har fått nog, jag flyttar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar