fredag 18 januari 2013

Hemma i en vecka redan

Det är idag en vecka sedan jag klev av Lufthansa's gamla plan från USA och genast frös inte bara benmärgen ihop, utan även hela djävla benstommen. Jag går framåtlutad som en gammal och trött farbror som är på väg att hämta ut sin pension. Min blodcirkulation har sedan länge slutat fungera verkar det som och hyresvärden gör allt för att jag ska dö av kyla i lägenheten. Han hatar nog mig efter alla dessa år min älskade värmefläkt stod på dygnet runt när elen ingick i hyran. Varför kunde inte min mor ha fött mig i den här stolen i stället för på ett BB i Arktis?

2 kommentarer:

  1. Stämmer det att hyresvärden separerade elen från hyran enbart pga din värmefläkt?? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Ja kalla den för en konspirationsteori, men så är det faktiskt :)

      Radera