fredag 23 november 2012

Fredag och Sandra Mosh

Fredag igen och det hade ju varit helt fantastiskt om det inte vore för att jag ska jobba hela helgen. I och för sig så tycker jag att det är jättekul att jobba fredag och lördag natt, våra kunder är jättetrevliga dessa nätter och radion har en hel del bra program. Men söndagar är rena pesten, jag börjar tidigt och slutar sent och det finns absolut inget på radion att lyssna på och våra kunder är så tråkiga på just denna dag. Varför vet jag inte.

Något som i alla fall lyser upp fredag kvällarna lite extra mycket är "Musikguiden i P3 med Sandra Mosh" Sandra är en mycket känd DJ som mixar teknolåtar mellan klockan 21.00-23.00 och hon gör det jäkligt bra! Har du missat henne och vill ha den senaste teknomusiken så ratta in P3 i kväll klockan 21.00.


I kväll lyssnar jag på svinsnygga DJ Sandra Mosh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar