lördag 17 november 2012

Dubstep förgyller min vardag

Åh vad jag älskar Dubstep, denna underbara genre som tagit mig med storm. Det var amerikanska Skrillex som satte igång allt för mig och nu kan jag knappt vara utan Dubstep, söker likt en dåre efter låtar och nu har jag hittat några som står ständigt repeat.

01. Bassnectar - Empathy
Grym låt från spelet Need for Speed: Most Wanted 2012, helt fantastisk blandning av sång och basgång. Jag är mållös av att man kan göra musik på det här viset, ge mig mer Dubstep.

02. Nero - "Wont You (Be There)"
Ytterligare en låt från spelet Need for Speed: Mot Wanted 2012, hur grym som helst.

03. Deadmau5 - Channel 42
Jo det är sant, tredje låten är också från Need for Speed: Most Wanted 2012 och den går inte heller av för hackor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar