onsdag 10 oktober 2012

Tisdag utan stress

Vilken känsla det är vakna och man inser att man är ledig. Man slipper stressen, man slipper tänka att om en timme ska jag vara på jobbet. Åkte ner på stan och tog en lunch på china som vanligt och sen gick jag och klippte mig. Jag behövde verkligen klippa mig så nu är jag två hundra kronor fattigare. Hos frisören läste jag i en av stans morgontidningar att det blir en manifestation klockan 18.30 i kväll för dom två hundar som polisen misshandlade med tjugo skott för någon vecka sen. När jag var nyklippt så drog jag upp till jobbet och gjorde storkok, det blev spagetti och köttfärssås och det blev nio matlådor så det ska väl räcka ett tag.

Nu har jag manifesterat klart och vi var en 25-30 personer som slöt upp och tände ljus. Skönt att man var med och visade sitt stöd för hundarna. Vila i frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar