torsdag 4 oktober 2012

Sommaren 2012

När jag tänker tillbaka på sommaren 2012 så blir jag ledsen, för så mycket regn som kom i år har jag aldrig upplevt. För mig som är en soldyrkare så blev sommaren en käftsmäll utan dess like, jag vill ha trettio grader varmt, eller mer och en knallblå himmel. När jag var i Australien förra året var det över fyrtio grader varmt - och jag njöt. Om sommaren 2013 bli lika regnig så vet jag inte vad jag gör, här är i alla fall några foton jag tog under dom få dagar då det var sol.
Dagens låt: Lana Del Rey - Summer Time Sadness






























4 kommentarer:

  1. Vet inte om det varit någon sommar som vi inte simmat runt ön en enda gång förut! Men i år kom inte vattentemperaturen upp över 21 gr...Badat har jag maj-september men att ligga i nån längre tid har det inte blivit!

    SvaraRadera
  2. Det var knappt någon sommar i år, lite bittert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen bittert. Hoppas vi får en fin sommar nästa år annars blir jag galen :(

      Radera