måndag 8 oktober 2012

Måndag igen

Måndag igen och den här måndagen gick fort tycker jag, hoppas tisdagen går lika fort för jag är nämligen ledig onsdag och torsdag och det ska bli så skönt. Fast två dagars ledigt är ju bara en droppe i havet. Jag förstår inte hur föräldrar får tid med sina barn eller respektive när jag som inte har något av det där har så lite tid över. Var tar tiden vägen? På onsdag ska jag klippa mig och sen besöka min syster Susanne, hennes man har fixat fram en bok om Madonna som jag ska få i födelsedagspresent. Nej jag talar inte om när jag fyller, det är preskriberat! Sen på torsdagen så ska jag i alla fall inte göra ett skit, jo jag ska tvätta. Vänta, nu vet jag var min tid tar vägen - tvättstugan!
Dagens låt: Calvin Harris - Sweet Nothing


Det bästa med måndagar är att nu är det som längst till nästa

2 kommentarer:

  1. Man har ingen tid... bara en ständig ångest att inte räcka till för barn och karl.... och jag jobbar inte ens heltid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack för din kommentar. Nej tid är det ont om. Förstår dig om din tid inte räcker till barn och karl. Tycker det är tråkigt att man inte har tid att rå om varandra. Sköt om dig.

      Radera