fredag 5 oktober 2012

Äntligen fredag

Det är fredag igen och jag jobbar som vanligt. Den här veckan går nog fan till historien som den långsammaste veckan - ever! Det började i tisdags med att jag trodde det var onsdag, sen var det kört, men nu är det äntligen fredag som sagt.

I morgon blir det att knata ner på stan och ta en lunch på min favorit china restaurang för sen är det dags att gå bort till Johan och fortsätta i hans trädgård. Ska fixa till grusgången samt ett dike, sen måste jag förbi och hälsa på pappa.

Efter det blir det lite Need for Speed Hot persuit multiplayer med Gustav och efter sen så blir det utgång på Vc. På söndag blir det innebandy igen vilket ska bli skitkul. Nu ska jag ta och jobba vidare, har en timme kvar. Thank God its friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar