onsdag 26 september 2012

En regning onsdag

Vaknade upp till en grå och regnig dag idag och jag var tvungen att börja runt halv ett idag och det gick hyfsat bra att jobba. Alla kunder var snälla idag och det flöt på bra. När jag kom hem satte jag mig ner och betalade mina räkningar och laddade hem några låtar, lagligt så klart. Det blev "Sweet Harmony" med The Beloved och "Feed the Dada" med Dada Life. Nu ska jag ta och sätta ihop bokhyllan och flytta in alla saker i den för sen är jag klar. Jag höll på att packa upp och städa hela natten som var för att hinna klart till helgen som verkar bli fullbokad.

På lördag ska jag och Nina till skateparken som kommunen skall inviga halv ett, senare på kvällen ska jag, Nina och Ingrid gå på bio och se filmen Palme. Som snorvalp avskydde jag Olof Palme, men nu fascineras jag av honom, har dock inga förväntningar om filmen. Efter att vi varit på bio tänkte vi gå till en av stans pubar, det skall bli kul att sitta ner och prata en stund. Dagens låt: First Aid Kit - Wolf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar