fredag 24 augusti 2012

Drömmer mig bort till Australien

Jag sitter och drömmer mig bort till Australien på flygstolen.se, det finns resor för tretton tusen och jag vill boka och åka nu. Sommaren tog precis slut och det bara regnar så det suger duktigt i Australien-tarmen just nu kan jag lova. Så fort jag kommer hem från USA så ska jag boka mig en resa till Australien, jag har bestämt mig för att åka tillbaka. Den här gången funderar jag på att landa på västkusten och i staden Perth för att sen ta bussen högst upp i norr och till staden Darwin för att sen göra ett besök i Alice Springs för att sen avsluta i Sydney. Så ser det ut nu, för jag saknar Australien så det gör ont.


Saknar!

6 kommentarer:

  1. Åh så härligt. Vill också dit. En vän flyttade dit för någon månad sen vill dit och hälsa på. Men det lät dyrt tyckte jag för enbart flygstol. ^^

    Och vi vet inte var vi flyttar. Vi ska bo hos svärisarna till en början tills vi vet säkert om jag kommer in i Gbg eller inte. Annars blir det Örebro och då får vi börja leta lägenhet där. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dyrt ja, men det är det värt!
      Såg att du kom in i Göteborg! Grattis :)

      Radera
  2. Åh, jag vill också till Australien! Jag har visserligen varit på flygplatsen i Sydney i flera timmar men det räknas liksom inte ändå ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo då. Det räknas :) Du får följa med mig om du vill :)

      Radera
  3. snart åker vi till Australien...pilutta dig ;) Längtar som bara den kan jag säga. Aldrig vart där men det räcker med att höra och se bilder från landet. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har en fantastisk resa framför dig. Jag är avis

      Radera