fredag 27 juli 2012

Ylande vargar

Nu har jag lagt upp ett filmklipp från när jag var i Shaun Elli's varghäng The Wolf Centre som ligger i Combe Martin, England. Jag fick vara med om när Shun's alla sju vargar och två varghybrider drog igång och ylade och den här dagen var en av dom bästa dagarna i mitt liv. Vargyl är det bästa jag vet och nu klarar jag mig ett litet tag igen.



En av dom bästa stunderna i mitt liv



Här är ett klipp från när jag var på Kolmården år 2009 och försökte få vargarna att börja yla, vilket var betydligt lättare än jag först trott. Men fy vad hemsk jag låter.


Det här glömmer jag aldrig

2 kommentarer:

  1. Haha! Den nedre filmen, från Kolmården, jag gillar vargen som är närmast dig ^^ han/hon tar tassen och liksom "puttar bort" vargen som ylar. Typ "lägg av nu, tönt!"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Jag håller med. Som att han får nog och säger "det räcker nu". Haha

      Radera