torsdag 14 juni 2012

Utan bröd i en vecka

Det har nu gått en vecka sedan jag slutade helt med bröd, det har inte varit en rolig vecka. Jag har längtat efter smörgås nästan varje dag och idag var det nära att jag trillade dit. Hade köpt grovpasta och köttfärssås på pizzerian och bagarn bakom disken var så snäll och skickade med nybakat bröd. Jag var tvungen att skicka över dom till en kollega sen när jag kom upp till jobbet med maten. Det är verkligen ingen lätt match att sluta med bröd inte, det är precis lika svårt som att sluta med godis. Så nu vet jag inte, ska jag fortsätta min kamp "våga vägra bröd" eller ska jag köpa mig en Skogaholmslimpa i morgon? För jag är så sugen!


Åh, ge mig bröd!

2 kommentarer:

  1. Svårt, haha. Bröd är gott så... ;-)

    Och jag nööördar lite ibland fortfarande. Men har inte så mycket tid över till det. Bloggandet tar mycket tid och därefter vill jag umgås med mina vänner och så. :)

    Och jaaa snart Madonna, GÖTT MOS som de säger nere i Götlabörg. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bröd är jäkligt gott! Jag förstår att ditt bloggande tar tid, många inlägg och många gif-bilder. Shit, nu blev jag sugen på gifflar :(

      Radera