söndag 24 juni 2012

Tre dagars ledigt är över

Oj, är mina tre lediga dagar över redan? Har inte blivit mycket gjort men jag har spelat innebandy idag vilket var säsongens sista. Det har varit skitkul att spela och jag har varit med på alla sen i början av maj förutom en gång då jag jobbade.

Nu sliter jag i tvättstugan som vanligt - på söndagar. Tar det aldrig slut med allt tvättande? Börjar bli less, ska nog köpa mig en tvättmaskin så man slipper boka tvättstugan jämt.


Det tar aldrig slut!

4 kommentarer:

  1. Har du redan glömt att du ska spara 8000/månad? Då är det bara att vackert traska ner till tvättstugan! Basta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läser inte K mina inlägg? Jag skrev nästa år! Men du har rätt, här köps inget! :)

      Radera
  2. Men om du börjar nu så blir det inte lika betungande om du har en "reservstart"! Å du behöver nog träna på detta att spara! :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag spar redan mycket pengar. Ska till USA i vinter så att träna på att spara behöver jag absolut inte!!!

      Radera