onsdag 13 juni 2012

Tisdag igen

Vaknade runt tolv denna tisdag och kastade mig framför datorn för att bränna en cd (laglig mp3 såklart) till på fredag då jag skall köra studenter. Det får bli den allra senaste club-musiken som vanligt och jag hoppas dom ska bli nöjda, det brukar dom bli i alla fall. Sen snörade jag på mina inlines och upp till jobbet för att testa cd'n och justera musikananläggningen lite. Sen åkte jag ut och åkte mer inlines innan det var dags att åka hem och byta om. Hinner knappt upp på jobbet för än ett bråk bryter ut, och som vanligt bland vissa surgubbar och surkärringar på mitt jobb så gapar och skriker dom först och frågar sen. Det är sig likt alltså.

Låtlistan:
Loreen
- Euphoria (Carli Remix)
Pitbull feat Chris Brown - International love
Ivan Gough & Feenixpawl feat Georgi Kay - In my mind (Axwell Remix)
Pussycat Dolls feat Busta Rhymes - Don't cha
Alina Devecerski - Flytta på dig

2 kommentarer:

  1. 3 låtar? Ska de "lyssna" på bara dessa?...Vad slö du va! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Har faktiskt lagt till några fler på cd'n nu. Dom ska faktiskt inte åka så länge så då räcker det :)

      Radera