tisdag 26 juni 2012

Shaun Ellis

Efter att ha börjat läsa Shaun Ellis bok "The Man who Lives with Wolves" som är en fantastisk bok om hur han en dag bestämmer sig för att börja leva med vilda vargar. Boken har fängslat mig och påverkat mig starkt. Fick för mig att jag skulle försöka kontakta honom idag och kolla om han höll föredrag om vargar. Efter att ha googlat en stund så fick jag tag på ett nummer och hamnade hos Shauns fru som undrade hur jag fått tag på deras nummer? Haha!

Hur som helst var hon trevlig och svarade vänligt på alla mina frågor som jag hade, bland annat om olyckan på Kolmården. Sen gav hon mig hans hemside och mejl adress så nu har jag mejlat och enligt hemsidan ska man kunna få träffa honom. Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska hoppa över Madonna konserten på onsdag och flyga till London istället. Valet är inte så svårt faktiskt.


Shaun Ellis, grym kille!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar