torsdag 7 juni 2012

Loreen - Euphoria (Carli Remix)

Jag gillar vekligen inte Loreen och hennes megahit Euphoria, tycker den är en allt för tam dancelåt, men det var jättekul att hon vann hela kalaset i årets Eurovision-cirkus. Men, om man remixar låten och döper den till Carli Remix, ja då är jag helt såld. Stort tack till Charlotte (igen) som tipsade om denna som kommer att stå på repeat resten av den här veckan i alla fall, för den är hur grym som helst och jag rekomenderar verkligen att du lyssnar på den.
Loreen - Euphoria (Carli Remix)


Loreen - Euphoria (Carli Remix)

4 kommentarer:

  1. Men fy vilket bra sätt att förstöra en underbar låt :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur smaken är som baken. Själv tycker jag originalet är totalt värdelös! :)

      Radera
  2. Bra remix!

    Jag älskar dock "lugna" låten också ^^

    Och tack! Mina gif-bilder äääger, ibland. ;-))

    SvaraRadera