torsdag 31 maj 2012

Utmanad av gaymasen.se

Jag hittade ett par frågor på bloggen gaymasen.se, så här tänkte jag försöka besvara dom.

1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?
Humorn

2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?
Varg. Ylandet (som är det vackraste jag hört) och gemenskapen i flocken.

3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?
Ensamma Vargen, ett liv i ensamhet

4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?
Alzheimer har jag redan så jag väljer det.

5. Värme eller kyla?
Värme så klart

6. Mac eller PC?
P.C.

7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?
Värme igen

8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?
Thandie Newton, kolla filmen MI2 så får du se.

9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?
Snippan så klart!

10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?
President Obama. Ingen människa skulle vara fattig.

2 kommentarer:

  1. Thandie Newton, håller med hon är enastående vacker!

    Din boktitel tycker jag känns så sorgsen på något vis. Men fint ändå. :)

    Tack för trevliga svar! Och läste inlägget nedanför härligt att Madonna har dragit igång turnéen nu, funderar på om jag ska titta något klipp från igår eller spara mig. Haha. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du också gillar henne. Ja boktiteln lät förbannat tragisk. Haha

      Radera