måndag 7 maj 2012

Utan socker i sju veckor

Det är idag sju veckor sedan jag bestämmde mig för att sluta helt med godis, chips, läsk, fikabröd och annat med en massa socker i, till en början var det svårt att leva ett liv utan "Gott & Blandat" men nu tänker jag knappt på godis, och det är också skönt att man kan gå förbi godishyllan på affären utan att trilla dit. Det är också sju veckor sedan jag började jogga. Jag joggar mellan 12-15 km i veckan och det har gett resultat på vågen, jag har gått ner fem kilo på sju veckor. Så grattis till mig och förhoppningsvis till ett sundare liv.

Nej tack!

4 kommentarer:

  1. Härligt! Bra kämpat. :)

    Men du. Plopp KÄRLEK? Den låter underbar. Har jag inte sett eller hört talas om. Måste jag kolla upp ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack!
      Hittade den på en blogg, jag skickar dig länken :)

      Radera