lördag 3 mars 2012

Shopping lördag

Så vart det äntligen lördag och idag tog jag med plånboken ner på stan för att handla lite kläder nu när det finns pengar kvar på kontot. Jag ska på kryssning med jobbet snart och då måste man klä upp sig lite - tydligen. Hittade ett par fina jeans för under fyrahundra och en skjorta, strumpor och skor, ja jag gick in och köpte två par skor igen. Dom kostar bara hundra-tjugonio kronor paret.

Sen träffade jag på Janne på jobbet och vi tog en fika. Tack för fika Janne, det var mycket trevligt. Nu ska jag slänga mig ner i soffan och käka semlor och kolla på filmen "Knight and Day" med Tom Cruise i huvudrollen. Sen ska jag ner på stan igen för att käka middag. Blir bjuden på det idag då jag fyllde jämt förra året. Det är personalklubben på jobbet som bjuder och det tackar jag ödmjukast för, trevligt med riktig mat för en gångs skull.


Ska börja modeblogga jag med

2 kommentarer:

  1. Rena fjortisbloggen med dagens outfit å grejer ;) Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag kanske ska börja videoblogga också. Hmm, ingen dum idé :)

      Radera