lördag 17 mars 2012

Lördag

Jaha då var det lördag igen och vad har man gjort? Drog ner på stan för en macka på Subway, sen blev det fika med Janne på jobbet med en massa semlor. Hoppas påsken kommer snart så dom slutar med semlorna. Det kan inte fortsätta så här. Apropå påsken så fick jag ledigt långfredagen, påskafton, påskdagen och annandag påsk, vilket flyt!

Nu ska jag göra mig i ordning för en kväll på krogen igen. Vet inte vad det är för fel, men jag är så sugen att gå ut hela tiden. Men jag har så jäkla kul när Charlotte och Maria är med. Ska träffa Millan också, det ska bli skitkul. Ha en trevlig lördag.


Party

4 kommentarer:

  1. Party party! The Vengabus is coming!

    SvaraRadera
  2. Då blir det påskgodis istället. Men semlor är farliga. Farligt goda. ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det blir det säkert. Beach 2016 är siktet inställt på :)

      Radera