söndag 26 februari 2012

Tvätt söndag

Söndag är slödag och tvättar-dag, springer upp och ner i tvättstugan. Försökte att jogga lite försiktigt idag i vårsolen, men det gick inte. Mitt knä sätter stopp. Jag vet inte vad det är för fel, men efter tvåhundra meter så smärtar det. Måste kolla upp det, har haft så i några år nu och nu börjar det bli skitjobbigt.

Var ut i grannstaden igår och det var rätt trisst till en början, men sen lossnade det och jag hade skitkul. Helt otroligt vad folk det kom till slut. Det var faktiskt skönt att få träffa lite nytt folk i en ny stad. Blir mer sånt när jag snart drar på kryssning. Nä nu måste jag ner till tvättstugan igen.


Jättekul

2 kommentarer:

  1. Urkas vad tråkigt att tvätta. Haha.

    Och ja. Vi kom till Leksand en vecka försent. ^^ Nej vi valde mellan melodifestivalen eller släkten som skulle komma på besök. Vi valde släkten. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tvätta är ju - roligt! Aha, smart val av er. Släkten är...bäst :)

      Radera